ترامیت (لایم استون) بوکان

  • برخورداری از رنگ روشن
  • دارای سطوح یکدست و یکنواخت
  • برخورداری از قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • خوش تراش بودن

شروع از: 470.000 تومان

تضمین بهترین قیمت

مشاوره قبل از خرید

تحویل سریع

سابقه طولانی

توضیحات

ترامیت (لایم استون)  بوکان

سنگ ترامیت (لایم استون) بوکان یکی از مشهورترین عناصر طبیعی مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی و طراحی نمای بیرونی اماکن مسکونی و تجاری است. این سنگ از وزن بسیار کمی برخوردار بوده که دلیل آن را می توان بافت متخلخل و ترکیب آهکی آن دانست. رنگ سفید و سطوح نسبتا شفاف این سنگ را می توان اصلی ترین عامل  زیبایی این بیان کرد که می تواند برای پوشش دیوارها و نمای خارجی گزینه مناسبی باشد.

شاید بتوان اصلی ترین نقطه ضعف سنگ ترامیت بوکان را خاصیت آب پذیری و نفوذپذیری بالای آن دانست که آن را برای استفاده در مناطق مرطوب نامناسب می کند. سنگ لایم استون بوکان، جزو سنگ های طبیعی و رسوبی است که از درصد ناخالصی  بسیار پائینی برخوردار می باشد.

ویژگی سنگ ترامیت (لایم استون)  بوکان

سنگ ترامیت (لایم استون) بوکان در حقیقت حدواسط سنگ مرمریت و تراورتن است که به دلیل برخورداری از  طیف رنگی روشن (کرم و سفید ) ظاهر زیبایی دارد. این سنگ از معادن روستای بوکان که یکی از توابع استان آذربایجان غربی است استخراج و فراوری می شود.

  • لایم استون بوکان نسبت به سایر عناصر سنگی مورد استفاده در ساختمان سازی سبک وزن تر است.
  • قیمت بسیار مناسب سنگ ترامیت بوکان موجب شده تا این ماده طبیعی یک انتخاب مقرون به صرفه برای طراحی  نماهای داخلی و خارجی ساختمان باشد.
  • این سنگ از سطوح یکنواخت و بسیار درخشانی برخوردار می باشد، بنابراین می توان از آن برای اجرای سطوح مختلف فضاهای مسکونی و تجاری استفاده نمود.
  • در کنار خوش تراش بودن و ساپذیری بسیار بالای این سنگ می توان به شباهت زیاد لایم استون بوکان به سنگ تراورتن اشاره نمود.

کاربرد سنگ ترامیت (لایم استون) بوکان

خاصیت نفوذ پذیری بالای این سنگ در برابر سیالات به ویژه آب باعث شده تا سنگ ترامیت بوکان برای طراحی سنگفرس فضاهایی همچون سرویس بهداشتی، حمام و پارکینگ مناسب نباشد. با این حال رنگ روشن و مناسب بودن قیمت سنگ ترامیت بوکان باعث شده تا این سنگ در صنعت ساختمان سازی محبوب باشد. این سنگ برای پوشش دیواره فضاهای مختلف همچون پله،پارکینگ و  حیاط یا اجرای نماهای رومی کلاسیک و مدرن ساختمان گزینه بسیار مناسبی است.

توضیحات تکمیلی

درجه بندی (برای اطلاع از قیمت دقیق تر تماس بگیرید)

سوپر ممتاز, ممتاز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترامیت (لایم استون) بوکان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *