دفتر فروش و نمایشگاه تهران

گروه صنعتی استونیک، از سال 1380 با هدف تولید و فرآوری سنگ‌های ساختمانی با بهره‌گیری از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با دارا بودن 5 واحد تولیدی مجهز و یک معدن فعال، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سنگ در کشور شناخته می‌شود. محصولات استونیک با رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی، در پروژه‌های ساختمانی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شرکت استونیک با استفاده از معیارهای دقیق و روش‌های علمی، بهترین سنگبری‌ها و نیز معادن را انتخاب می‌کند و با آن‌ها همکاری می‌کند تا بتواند به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهد. سنگبری‌ها و نیز معادن معتبر، به دلیل استفاده از تجهیزات پیشرفته، نیروی کار ماهر و مواد اولیه مرغوب، محصولاتی با کیفیت بالا و استانداردهای جهانی تولید می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات، با ما در استونیک تماس برقرار نمایید.

دفتر فروش تهران

شرکت‌ استونیک با همکاری با معادن و نیز سنگبری های معتبر، محصولات متنوع را به مشتریان بالقوه معرفی کنند.

آدرس :دفتر فروش و نمایشگاه : تهران، خیابان آیت اله طالقانی-نرسیده به خیابان سپهبد قرنی-پلاک 292- طبقه 5 – واحد10

شماره تماس: 88808734 (021) – 09966608315

نمایشگاه تهران

حضور شرکت استونیک در نمایشگاه تهران، فرصتی برای آشنایی با جدیدترین محصولات و تکنولوژی‌های سنگ می باشد. شرکت استونیک، به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های فعال در حوزه سنگ‌های ساختمانی، هر ساله با حضور فعال در نمایشگاه‌های بین‌المللی، فرصتی را برای معرفی محصولات جدید و نوآورانه خود به مشتریان فراهم می‌آورد. نمایشگاه تهران نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت سنگ در کشور، میزبان شرکت استونیک خواهد بود. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌توانند با جدیدترین محصولات سنگ ساختمانی استونیک از جمله انواع مختلف تراورتن، مرمریت، گرانیت و… آشنا شوند. همچنین، کارشناسان مجرب استونیک آماده هستند تا به سوالات شما در مورد انتخاب سنگ مناسب برای پروژه‌های ساختمانی و دکوراسیون داخلی پاسخ دهند.

اگر قصد دارید در نمایشگاه تهران شرکت کنید، حتما از غرفه استونیک دیدن فرمایید. کارشناسان ما با آغوش باز به استقبال شما خواهند آمد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه تهران و محصولات شرکت استونیک، با ما در ارتباط باشید.

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ می باشد | طراحی شده توسط دارکوب